panel led

Ekran LED jako reklama zewnętrzna – dlaczego warto na nią postawić?

Reklama zewnętrza pozwala dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Świetnie sprawdza się w kampaniach lokalnych. Coraz większą popularnością cieszy się reklama na ekranach LED. Jakie są zalety tego typu reklamy? Dla kogo jest przeznaczona?

Ekrany LED – czym są?

Ekran LED jest formą reklamy zewnętrznej. Na telebimie można wyświetlać spoty reklamowe, a także inne ruchome obrazy. Najczęściej montowane są w miejscach widocznych, w których przewija się duża liczba osób. Montuje się w centrach miast, przy dworcach, galeriach handlowych, tak by jak największa liczba osób mogła je zobaczyć. Każdy telebim jest powiązany z programami komputerowymi, które ułatwiają umieszczenie spotów reklamowych. Tego typu reklama wyróżnia się na tle tradycyjnych billboardów. Technologia LED zapewnia doskonałą widoczność, bez względu na panujące warunki pogodowe, jak i odległość potencjalnego klienta od reklamy. Telebimy dostosowane są do konkretnych potrzeb. Różnią się rozmiarem, poziomem jasności i sposobem montażu.

Zalety reklamy LED

Outdoor reklama zewnętrzna ma szereg zalet. Wśród nich należy wymienić skuteczność. Wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań technologicznych sprawia, że reklama jest atrakcyjna i łatwiej zauważalna spośród gąszczu innych reklam. Wyróżnia się na tle tradycyjnych statycznych reklam. W świecie, w którym skuteczność jest na wagę złota, to wielka zaleta. Ekrany LED pozwalają na wyświetlanie dynamicznej reklamy. Dzięki temu przyciągają uwagę przechodniów i osób, które podróżują samochodami. Nie są uciążliwe i nie trzeba się skupiać na ich odbiorze.

Dużą zaletą jest także widoczność. Niezależnie od panujących warunków pogodowych, reklama jest widoczna. Łatwa modyfikacja treści, to kolejna duża zaleta reklamy LED. Wystarczy użyć odpowiedniego programu, aby wprowadzić zmiany w treści reklamy. Ekrany LED można zamontować dosłownie wszędzie. Możliwość instalacji w miejscach, gdzie jest dużo osób, pozwala na dotarcie do szerokiego grona osób. Dodatkowo reklama może być spersonalizowana pod konkretnych odbiorców.

Dodaj komentarz