Jak zaprojektować stoisko targowe, aby było atrakcyjne dla klientów?

Targi branżowe to doskonała okazja, aby zdobyć nowych klientów i kontrakty biznesowe. Jednak ze względu na to, że w takim evencie często uczestniczy wiele konkurencyjnych firm, nie każda marka zostanie zauważona. Aby zwiększyć szansę na pozyskanie partnerów biznesowych, trzeba więc czymś się wyróżnić na tle konkurencji. Najlepiej zrobić to przy pomocy oryginalnego stoiska targowego, które przyciągnie wzrok gości imprezy. Jak je zaprojektować, aby było atrakcyjne? Podpowiadamy. 

Oryginalna koncepcja stoiska targowego

Atrakcyjne dla klientów stoisko targowe jest estetyczne, funkcjonalne i wyposażone w takie elementy, które przyciągną ich wzrok. Jeżeli wybieramy się na event branżowy w charakterze wystawcy, warto wcześniej pomyśleć czym nasza firma może przyciągnąć potencjalnych kontrahentów.

Pierwszym krokiem do stworzenia profesjonalnego stanowiska jest wybór rodzaju zabudowy targowej. Z tego powodu dobrze jest wiedzieć wcześniej jak dużą powierzchnię otrzymamy od organizatora. Możliwe jest wypożyczenie stoiska w formie modułowej, czyli z gotowych elementów składanych zgodnie z naszymi potrzebami lub zaprojektowanie i budowa konstrukcji indywidualnej. Żeby dowiedzieć się więcej o możliwości kupna lub wypożyczenia takich stoisk, odwiedź stronę internetową.

Wyposażenie stoiska targowego

Kolejnym aspektem, który trzeba wziąć pod uwagę, już na etapie projektowania swojego stoiska targowego jest to, jakie wyposażenie chcemy w nim umieścić. Wybór konkretnych mebli powinien być uzależniony od charakteru wydarzenia, a także naszej oferty. Nie może zabraknąć w nim jednak lady, przy której nastąpi pierwszy kontakt klienta z personelem, a także stołu z krzesłami umieszczonego w spokojniejszej strefie, przy którym będzie można porozmawiać lub podpisać umowy partnerskie.

Jeżeli nasza firma wytwarza produkty fizyczne, należy umieścić je w podświetlanych gablotach lub też na standach. Dodatkowo warto zamontować telewizory lub tablety, na których będą wyświetlane filmy z procesu wytwarzania produktów bądź też oferta przedsiębiorstwa. Wszelkie multimedia przyciągają wzrok klientów.

Na stoisku firmowym jeżeli tylko pozwala nam na to przestrzeń, warto umieścić mini bufet z kawą i przekąskami — strefy gastronomiczne przyciągają klientów, dzięki czemu prędzej zainteresują się ofertą naszego przedsiębiorstwa. Można również pomyśleć o wykonaniu strefy relaksu, gdzie goście eventu będą mogli odpocząć, oglądając wyświetlającą się prezentacje firmy.

 

Dodaj komentarz